good morning, sunshines!

 
Startade dagen med en promenad på ungefär 40 min. Riktigt skönt faktiskt. Hade dock lite obekväma kläder.
Låga converse är inte det bästa när man skuttar mellan vattenpölar. Sen kunde jag ha haft annat än klänning.
Kändes lite som en walk of shame, undrar om folk tänkte det när de såg mig längs vägen. "Happ, bortamatch"

Idag har jag ett möte klockan 11, förutom det ska jag nog städa. Det ser inte speciellt bra ut här hemma nu.
Kan behöva dammsuga och diska. Det var alldeles för längesen. Men det kändes jäääävligt tråkigt kan jag lova.
 
Igår var jag hos Kotten. Lekte med Ayla och pratade strunt. Det var riktigt kul att träffa mina tjejer igen. 
Sedan åkte jag till Hansson. Vi tittade på Gossip Girl. Vi har typ varit med varandra varje dag i en vecka.
Bezt friendz.