kärlek i kvällssolen

 
 
Fan, min cykel gick sönder igår. Däcket sprängdes, jag trodde först det var ett pistolskott.
Jaja, bättre att däcket sprängdes än att jag blev skjuten men det suger att inte kunna ta sig fram.
Cyklade på en hård, spetsig jäkla plastbit när jag just hade pumpat upp däcket, så det förstördes.
Jag vet inte ens vad ett cykeldäck kostar eller vilket man ska ha. Men det löser sig väl på nåt sätt.

Förutom det så är allt bra. Mina nya skor har kommit men jag har inte hämtat ut dem än. 
Jag fick prata med Emma idag på vågen och hon sa en del saker som lugnade ner mig lite.
Jag behöver inte stressa upp mig över vissa saker som jag gjort den sista tiden. Känns bra.

Idag hade jag tänkt fixa lite i mitt rum men jag har inga tavelkrokar och har ingen cykel heller,
så jag kan inte fara och köpa det. (Ja, jag vägrar nästan att ta bussen) Får bli en annan dag.
Har iallafall ställt ut höstskorna i hallen, hängt upp jackorna och lagt ut kepsarna och mössorna.