keep your head up (!)


hej, gud vad less jag var igår. haha, det märktes säkert. hade en riktigt kaosig kväll.
det började kring 19:30 och blev bara värre ju längre tiden gick. idag mår jag bättre.
sov inte så många timmar men jag vaknade av mig själv för någon timme sen ändå.

ska iväg vid 10. önskar att jag hade mysgrejerna ovan ^ på mig. stor mössa och stora skor.
(modekungen.se > tomten mvh inte så jävla snäll tjej. inte igår iallafall) har lite huvudvärk
och är jättetrött och svullen i ögonen men jag är för tjurig för att falla offer för ångesten.

hade tur igår, att viktor var vaken. fick verkligen spy ut allt som jag var arg och ledsen på.
så snäll kille. skönt att man iallafall lärt känna någon som är äkta i den här himla staden.

nu ska jag mysa ner mig i täcket här i soffan, läsa lite förhör från ett mord, skissa på
en liten infotext, planera vilka jag ska ha höra av mig till och vilka kontakter jag fått genom
mitt jobb på eniro. kolla om det finns några möjligheter där. sedan planera en annan sak.

ha en bra dag. även ni jag är arg och less eller irriterad på. ni rår inte för det. 
bara jag som är dum och förväntar mig mirakel även där det aldrig kommer ske.

såhär ser jag förövrigt ut på armen idag, förbereder mig på att få förklara hur jag 
INTE blir slagen av någon... jag hade fan inte trott på det själv om jag sett blåmärket.
det där är förövrigt bara ett av alla fyra felstick jag fick innan de till slut kunde sätta nålen
på handen (ni ser pricken). haha, hoppas det försvinner snart så man kan visa sig bland folk.