blablabla

jag tänker mycket. så mycket att jag knappt hinner få ner något i skrift. jag är fortfarande lite sänkt över att kapitlet (?) jag skrivit. till min första bok. FÖRSVANN. från min dator. jag hade tänkt ut allt och kartlagt det. sen försvinner det. betyder det att jag ska sluta skriva på riktigt nu? det verkar inte vara tänkt att jag ska komma någonstans. men hjärtat värker lite när jag tänker på gamla läraren mary och hennes bukett pioner.

ska jag ge upp?
börja sträva efter nåt annat?

jag vill kännas. stickas.chockera. uppmuntra.
förarga. jag vill nå ut till någon, om än bara en, som behöver det.

- en liten sidogrej: världens sötaste samtal gjordes ikväll. en kompis som jag inte pratat med på jättelänge ringde och var orolig över min hälsa för att jag legat på sjukhus. jättefint, jag blev glad.