idag är jag så oseriös igen


ja, såhär har min dag sett ut so far. en mumsig frukost med kaffe, avocado och keso.
sen har jag mest suttit här i min pyjamas och mått bra, haha. tagit lite oseriösa bilder,
läst lite på flashback (jag och min nyfikenhet), kollat i lite broschyrer och skrivit mail.

måste gå ner i tvättstugan och se om det finns några lediga tider idag,
jag har inga rena kläder... jobbigt att gå ut bland folk utan underkläder, haha?

btw, jag blir nervös när folk ringer från nummer jag inte känner igen.
så om ni försöker ringa mig och jag sms:ar och frågar vem det är
- säg det. annars kommer jag aldrig att svara när ni ringer.

ikväll blir det, precis som igår, värmeljus och myspys.
ska se fotboll och avsluta "orange is the new black"
alltid lika jäkla tråkigt när serier tar slut,
men jag har några säsonger av cougar town att se! 

jag vill göra nåt kräjsi, jag känner mig rolig idag.
det värsta är att det oftast bara är jag som tycker det.
det gör iofs att det blir så mycket roligare för mig, hah!

😂

PÖSSn

PS. vet ni vad jag vill ha? en samojedvalp:

 
de är så söta att jag inte ens kan förstå hur det är möjligt!!!!!!!