Words I never say

 
Jag längtar till imorgon, men är lite nervös också. Fjantigt. Det kommer nog att bli hur trevligt som helst.
Jag har ju som ni vet påbörjat en nykter period (yeay, så skönt) och är lite blyg i vissa situationer då.
Jag är iallafall glad. (Lite less över att Luleå inte vann, de var det bättre laget. Men kul start för Omark.)

Tihi. Den här sortens fjärilar gillar jag faktiskt. Håll tummarna för mig. Jag vill att det ska bli annorlunda.
Jag vill inte att det ska bli som det brukar bli. Jag hoppas att jag inte blir less. Och att jag är bra nog.

Jag menar, jag är 
KLUMPIG BLYG NERVÖS SNÄLL CHARMIG TREVLIG FÖRSIKTIG KUL FUCKED UP
Men jag vill vara bättre nu. Jag är bättre nu. Jag har verkligen bestämt mig för vissa saker.
Jag ska inte göra dåliga val, inte umgås med "fel" personer, inte vara så oseriös hela tiden osv.

Puss och godnatt, dröm söta drömmar. Det ska jag göra. Längtat efter att få sova sen... 14:30 kanske?