Ett hjärta som är rött, svart och gult

 
Kom just hem från Luleå. Tyvärr blev det förlust efter straffar och jag måste säga att det stundvis var bedrövligt spel.
Men jag hade så himla roligt. Fy fan vad jag älskar att komma in i Delfinen. Även fast det är flera tusen främlingar.
Det känns som att komma hem. När jag är där bubblar jag av glädje. Åh, vad jag önskar att jag bodde närmare.
Tänk att vi åker 60 mil, lite drygt 6 h, för att se en match som (vanligtvis) pågår i 60 minuter. Det är kärlek!

Ska upp kring 8 imorgon. Känner mig trött men har inte riktigt hunnit slappna av än. Kom just innanför dörren.
Det var riktigt roligt. Jag känner mig glad. Och att inte kunna sova på grund av den orsaken känns helt okej.
Vi firade 30 år i eliten idag. Det var mäktigt! Vi ska vara riktigt stolta över våra stålmän. 100% Luleåhjärta.

Annars då? Tänker på j. Tänker på slutspel. Gosar med min katt. Och känner mig starkare än på länge.