yeay, monday

 
Vaknade på en kompis soffa imorse. Vi tittade på film och jag bara slocknade mitt i, haha. Trött tjej.
Tur att det var nära hem iallafall. Jag har hunnit göra allt jag ska innan jag börjar cykla iväg till min DBT.

Har det rätt tufft ekonomiskt just nu, mamma är så söt och ska köpa lite mat till mig idag. ♥ 

Förut brukade jag hata måndagar men nu är de ganska nice. Får ju träffa Ewe och Bill de flesta måndagarna!
Det känns dock som att det var längesen sist eftersom både jag och Ewe har lite frånvaro från vågen. Speciellt jag.

Har haft så mycket med flyttar, mormors bortgång och allt sånt där så jag inte har hunnit fara dit.
Vet inte hur längesen det var vi hade grupp (färdighetsträning). Kan inte ens komma ihåg sist haha.

Mitt mål med förmiddagen: försöka vara i nuet och inte fastna i min musik som jag brukar.