Stan är full av tanter och tragik.

A:
När vi får människobarn ska vi köpa villa. Det har vi redan pratat om.

JAG:
Oj. Tihi. Var? Bygdeå?

A:
Nejnej, verkligen inte! Var vet jag inte riktigt, bara att det måste vara ett hus.

JAG:
Åh. Då kommer inte våra barn kunna leka med varandra. :(

A:
De kan hälsa på varandra på helgerna så blirom "dom coola kidsen från ett annat ställe".

JAG: 
Haha, eller "de där jävla bönderna". Tänk om mina kids vill köra epa och lyssna på Eddie Meduza. 

A:
Du får uppfostra dem bättre än så!

JAG: 
Haha, ja annars blir jag sjukt besviken.

A:
Men du kan ju låta dem lyssna på Svenne Rubins.

JAG:
Folköl och dunkadunka. Det är min melodi.

A:
Jag menar ju det! 

JAG:
Folkölsmamman och raggarbarnen. Det här kan inte sluta bra
De lär väl bli Skellefteå AIK:are också, ungjävlarna.

 


(Ja jag sitter och lackar ur på mina framtida barn)

Haha, alltså. Här sitter jag. Väldigt singel. Väldigt nöjd över att inte känna någon press.
Och sms:ar följande med en kompis som har sambo, lägenhet och fyra söta katter. 

Hur kan jag tro att vi kommer att ha jämnåriga barn? Då måste jag rappa på... Hahah.
Och hur kan hon inte vilja bo i Bygdeå när hon skaffar familj? Det är bortom mitt förstånd.