ITM men inte nöjd för 4 dollar


FY FAN VAD DET ÄR JOBBIGT ATT SPELA POKER IBLAND! 
Jag ska upp tidigt för att vara på ett möte klockan 10 men, dum som jag är, startade jag en turre.
Det var 1000 deltagare och den pågick från 23:45 till NU. 04:38. Och vad vann jag? $4,50. LESSTJEJ.

Visst alltså, är ju nöjd över en 26:e plats men blir så less över sättet jag spelade den sista handen.
Önskar att man fick ctrl+z en gång under varje pokerturnering. Då hade jag gjort det nu utan att tveka.
Vet inte om jag börjar bli för trött eller om tålamodet började sina, jag skötte inte mina kort rätt iallafall.

Hade 99, floppen visade 4 2 7. Han höjde. Jag tänkte "han lär ha 77". Sen synade jag all in. VARFÖR?!
Klart som fan att han hade 77 och jag åkte. Helsickesjävlaskit när jag ska jag lära mig att LÄGGA MIG.

Det hade varit så jävla skönt att vinna lite pengar för en gångs skull. Speciellt nu då jag inte spelat på länge.