44 frågor och svar

 

 

 

1:Height 1.63 
2:Virgin? Okysst
3:Shoe size 37
4:Do you smoke? Sällan
5:Do you drink? Vit period
6:Age you get mistaken for 21 kanske
7:Have tattoos? Inte än
8:Want any tattoos? JA
9:Got any piercings? Har plockat ut dem
10:Want any piercings? Nej
11:Best friend? Alla vänner är bäst
12:Relationship status Singel
13:Biggest turn ons Skejtare, Snowboardåkare, musiker, självförtroende, nonchalans
14:Biggest turn offs Pudelrock och Skellefteå AIK
15:Favorite movie Amelie, känn ingen sorg, Girl interrupted, 500 days of summer
16:I’ll love you if Vågar visa vem du är på riktigt
17:Someone you miss Tuva, Rasmus, pappa, Erika, Ayla, Dajje, Jens
18:Most traumatic experience Något som hände 2009 och 2010. Går inte in på vad
19:A fact about your personality Jag är varmhjärtad och fucked up
20:What I hate most about myself Mitt bekräftelsebehov
21:What I love most about myself Att jag bryr mig om människor och visar det
22:What I want to be when I get older Författare, pokerproffs och välgörare
23:My relationship with my sibling(s) Älskar dem över allt annat på jorden
24:My relationship with my parent(s) Älskar dem mycket. Mamma är bäst i världen
25:My idea of a perfect date Rosévinspicknick en sommardag avslutat med VM + öl
26:My most loved pet Mina två fjantkatter, Zlatan och Svampbob, åh jag saknar dem
27:A description of the girl/boy I like Jag gillar ingen speciell just nu, men roliga killar
28:A description of the person I dislike the most Elak
29:A reason I’ve lied to a friend För att försöka skydda dem kanske
30:What I hate the most about work/school Att sitta inne under fina sommardagar
31:What your last text message says "Ska du sova där?"
32:What words upset me the most Skellefteå slog ut Luleå
33:What words make me feel the best about myself När någon uttrycker tacksamhet
34:What I find attractive in women Fint hår, fina ögon, enkelhet
35:What I find attractive in men Fina ögon, fin mun, nonchalans, humor, charm, vänlighet
36:Where I would like to live i Skåne, Luleå, Istanbul, Ankara, Bygdeå
37:One of my insecurities Jag är osäker på om folk ser mig för den jag är som person
38:My childhood career choice Isprinsessa
39:My favorite ice cream flavor Piggelin
40:Who wish I could be Håkan Hellströms kvinna
41:Where I want to be right now i Stockholm med Dajje
42:The last thing I ate Polkaglass
43:Sexiest person that comes to my mind immediately Kändis? Kurt Cobain, Liam i 90210 eller Wade i Hart of Dixie. Annars A.
44:A random fact about anything När jag har gjort något misstag, skapat drama eller bara mår dåligt ser jag serier där de är helt urspårade, det får mig att må mycket bättre. Nu tittar jag till exempel på 90210, där gör de riktigt dåliga saker hela tiden. Och det får mig att känna mig lite bättre.