Don't rock my boat

Saker gnäll-feber-Lina stör sig på:

Svenskar som pratar som blattar.

Killar man känner som addar en på facebook när de är singel och tar bort en då de skaffar brud.

ALLA DESSA JÄVLA FÖRKORTNINGAR. Jag kmr = NÄÄÄJ. Du kommer. Jag mår bra, sj?
Inte fan vet jag hur Statens järnvägar mår. Är det jobbigt att skriva tre bokstäver till? sjÄLV. Jättejobbigt att skriva, verkligen.

Att min lägenhet är så jävla stökig och att jag snart MÅSTE göra en kraftansträngning och städa.

Att min dator har det sämsta jävla ljudet som världen har skådat och kabeln till TVn har gått sönder.

Att jag måste gå på möte imorgon igen fastän jag är sjuk.

Killar. Så många. Så olika. Men ändå så lika på många sätt. 

Folk man trodde var viktiga i ens liv som man inte ens saknar efter veckor utan kontakt.

Att jag inte har någon att lira arena med i WoW. Jag vill ju för fan bli PRO nu ju.


Saker jag är glad över:

Killar. Så många. Så olika. Det gäller att hitta guldkornen, vilket jag gjort i mina vänner.

ÖL-utmaningarna på facebook. Jag tittar på varenda en. Många hatar det men jag tycker det är kul.

Min mamma. Vilken jävla superstjärna hon är. Ni kan inte ens förstå, så bra är hon. Bäst av ALLA.

Mina bästa vänner. De som funnits där ett tag och även de nya. (Ewe, känns som en familjemedlem nästan)

Mina småsyskon. Johanna, vi har gått igenom mycket tillsammas hemma. Rasmus, i love you. Tuva, underbara älskade flicka.