och jag gör allt annat än packar

 

jag minns när jag flyttade hit. jag har blivit ensam och kapade min dubbelsäng för att det skulle vara på riktigt.
första dagen hade jag en lila tröja och lila ögonskugga, jag drack en öl och packade ur kartonger samtidigt.
jag trodde att flytten skulle innebära en nystart men jag var tydligen inte redo för den än. inte förrän nu är jag klar.
jag vände blad på riktigt i augusti. snart hamnar jag i en ljus källarlägenhet med kök, sovrum och kaklat badrum.

den här gången är det en nystart. jag mår bättre än jag mått på flera år. jag har bra folk i min närhet.
mitt hjärta är glatt, jag känner mig uppskattad och älskad och jag borde egentligen packa men chillar.

jag tänker på att jag ska träffa min lillebror på söndag. jag saknar honom en hel massa. vi träffas nästan aldrig.
har försökt få träffa honom nu när han pluggar i stan men det har inte blivit av än. han är en riktig pro-gamer!
har sett några videos han skickat och jag blir stolt. som mini-gamer är jag stolt över hur elite han verkar.