I NEED YOU

 
de här klockorna gör mig tokig. jag vill verkligen, verkligen, verkligen ha en sån. så snygg att jag avlider.

förövrigt: har fixat i förrådet med fantastiskt bra hjälp av moz. sen stal vi en säng. (obs, mamma. inte på riktigt).
imorgon blir det återvinningen med en massa jäkla skräp och sen ska jag köpa ett köksbord och 4 stolar, yeay.
det kommer vara helt obeskrivligt skönt att kunna sitta och rita vid ett bord i mitt eget hem. som jag har längtat!



jag vill ha den här  tavlan också. how bad? superduperbreakin'bad.
 

Är skvaller kanske någonting för dig?!
I så fall kan jag stilla ditt begär! Skriver om allt mellan himmel och jord, från Justin Bieber till Kim Kardashian, bröllop, graviditeter, sjuka och chockerande kändisskvaller. Har bloggat tidigare så är kvick på dom senaste nyheterna!

Missa inte något! Kram
C.G❤️

2014-04-29 - 01:33:05