bara en vanlig dag

 
för er som är intresserade av annat än mitt skrivarsvammel kommer ett vardagsinlägg.

jag har mått väldigt, väldigt dåligt en tid men nu känns det bättre. fick sjuka biverkningar av en medicin.
nu har jag bytt ut lamotroginet till lithium (som KC sjunger om, respect yao k00lt). hoppas på bättre resultat.
ska även trappa ner och tillslut sluta med seroquel. det var den medicinen jag gick upp i vikt av så det känns skönt.
håll tummarna så hårt ni kan för att ersättningsmedicinen fungerar bra på mig!

jag har umgåtts med min kvinna; ewe, j och varit hos mamma en hel del de senaste veckorna.
varit på de flesta av mina måstemöten fastän jag har sovit ungefär 15h /dygn. men nu mår jag bättre!

i helgen blir det lugnt. jag är hos mamma och har en katt i mitt ansikte, han låter mig inte gå en meter.
han har varit utan mig i mindre än 24h men kan inte slita sig från mig en minut. min lilla stalkerkille. 
snart är det påsk och då har jag planerat in en massa ewe-mys. ska visa henne tidernas bästa tv-serie

ALLTSÅ MUMS: