årets första glass


 
 
idag blev jag bjuden på mjukglass. tror inte jag har ätit det på 3-4 år. solen sken men jäklar vad kallt det var.
efter det gick vi på claes ohlson för att jag "inte kommer bli sugen på att köpa något", men det sket sig direkt.
fick dock bara med mig en penna därifrån. en lila superduperpenna som jag kommer att använda slut på fort.
och när jag får lön vet jag minst 2 saker jag ska köpa därifrån. lite saker som kan vara bra i nya lägenheten.

jag ska sätta mig ner och skriva upp saker jag behöver och vill ha till min nya lägenhet.
ska kika på inspirationsbilder på tumblr också, drömma mig iväg. (GUD jag vill bli rik)

har haft besök ikväll. av en fakkin fin jäkla person. jag var dock så tråkig att jag somnade som ett litet barn.
tur h*n är så snäll att h*n inte blir sur när det händer. kanske bra att jag har wow på den här datorn, haha.

jag mår bra. 7½ på en skala 1-10 kanske. ta vara på solen, den ger mycket energi! 

ser ut som en riktigt god glass!

2014-04-24 - 05:22:43