a kick in the face

 
happ, imorse tog mitt kamerabatterislut. jag gick ut kring 5-6 och tog lite bilder mot älven. här får ni en från igår.
mästerfotografen skulle ta bild när jag åkte ner för rutschbanan. vi hade ganska roligt, är taggad på mer fotande

har varit nere i förrådet och rensat lite idag. fuuuck, mer än hälften var skräp. får se om jag kanske säljer nåt också.
om man har något av värde... det vore ju roligt att snubbla över nåt antikt som ger mig lite klirr i kassan. HEHE.

hittade saker med emotionellt värde iallafall. en tavla som jag älskar lite för mycket samt teckningar och skisser.
när jag bodde i bygdeå utan internet ritade jag mycket bättre. antagligen för att det var det enda nöjet jag hade.

ska sätta mig och försöka kludda lite nu. har gjort allt jag skulle för dagen. blir lite småplock i lägenheten ikväll.
kanske att jag far förbi nya stället och tittar hur det ser ut. längtar jättemycket efter att fixa det mysigt.