världens bästa PJ


god afton/nattguten abend sev bas iyi geceler/aksamlar good evening /night
idag har jag hunnit med att göra ganska mycket ändå. MR! som gick jättebra.
får inte svar förrän om en vecka men själva proceduren gick bra, fick inte cellskräck.
fått höra resultaten på lite prover jag tog förra veckan också, bra besked. himla roligt.

sen tittade jag på när luleå straffade modo. jag och mamma hade en liten familjefejd,
hon hejar ju på modo och jag älskar luleå. skönt att jag vann för hon är en mycket bättre förlorare.

 
(sorry att jag har din t-shirt. hittade den i en påse och det är ju faktiskt min favvo.
ännu mer nu när jag börjat spela på full tilt poker. tihi, världens bästa pyjamas imo)

nu har jag lite saker att göra innan jag lägger mig,
känner mig ganska peppad och glad. skönt att ha fått göra bort magnetröntgen.

puss!

PS: jag lyckades. IGEN. fy fan vad jag är bra.