just keep going


satt och tittade på när vårt svenska pokerproffs förlorade hundratusentals kronor igår.
det gjorde lite ont att se, haha. vilka jäkla summor de spelar om alltså. kolla blindsen. -_-

när jag somnade låg han jättemycket back. jag sov i ungefär 3 timmar.
när jag vaknade igen så såg jag att han tagit revansch och hade en stack på 400 tusen dollar!
det kallar jag vinnarskalle. det är nog inte många otränade som skulle klara av det psykiskt.

fick ett låååångt mail idag på facebook. blev skitglad när jag läste det.
en av mina bekanta som livnär sig på poker skrev jättemycket bra information.
sög åt mig och ska tänka på det han skrev. känner mig sjukt motiverad faktiskt.
(som ni märker är det bara poker, poker, poker i mitt huvud just nu)

MEN jag kanske ska skriva lite till er som inte är intresserade av mitt spelande.
i veckan har jag haft fullt upp alla dagar. imorgon är den enda lediga dagen,
då ska jag passa på att ta en ordentlig sovmorgon innan jag kliver upp och städar.

igår var jag på läkarbesök med susanne och emma som stöd.
jag fick fram exakt det jag ville och de lyssnade. helt perfekt. vilken lycka.

sovit jävligt dåligt i över två veckors tid. fick hämta ut sömntabletter igår.
trots att jag tog 2 propavan och 2 imovane så vaknade jag dock efter 3 timmar.
idag har jag tagit en snabb, varm cykeltur och ska snart ta ännu en. hoppas det tröttar ut mig.

...men först ska jag vila i en kvart eller tre.

tittar på när gus hansen och phil galfond lirar på ftp