jag och min tur gjorde det igen

 
 
som sagt kör jag bara om småpengar men jag lyckades fyrdubbla mina pengar.
OCH, det svåraste av allt, jag stannade när jag hade gjort det - och slutade spela.

nu sitter jag och chattar lite på facebook med en himla trevlig person. 
samtidigt ser jag på poker after dark (säsong 7) ganska tråkigt game.
jag borde egentligen sova eftersom jag ska upp till vågen imorgon bitti...
men jag känner ingen trötthet, man blir så pigg och alert av att vinna pengar.

inga pokerproffs har loggat in heller, så jag fick inte se dem in action ikväll.
känns iallafall jättekul att ha bytt klient till full tilt poker istället för skitnordicbet.
kände inte heller att pokerstars var stället jag ville lira på. valet var rätt enkelt.

tror jag ska skippa poker after dark och titta på dexter nu,
min otroligt omatematiska hjärna blir utmattad av all poker.
nu har jag suttit och spelat i flera timmar och tittat ännu längre.
så det får bli en PAUS...  på åtminstone 15 timmar. (;

- uppdatering (en timme senare) -

jag råkade spela en heads-up turnering. 
den tog ungefär 2 minuter. jag vann, fan vad roligt.
fick gratis inköp eftersom jag har en ny användare.