doftar chanel och spelar poker

Love!!
idag är jag inte på så jättebra humör, måste jag erkänna.
la mig tidigt, sov ganska länge, har varit på vågen i några timmar.
men jag har helt fel tankar som snurrar omkring i huvudet. >.<

måste försöka vara mindful. fokusera på nuet. 
andas. tänka på mina kortsiktiga mål, klara dem.
stå emot impulser. äta middag. sova halvtidigt.

det är inte lönt att sakna något som aldrig kommer igen.
det är inte lönt att göra saker som förvärrar situationen.
istället ska jag tänka på mina inspirationskällor. och kämpa.

jag har skrivit ett hemligt meddelande på min hand, som bara jag förstår.
ska klara av detta SJÄLV. för att kunna känna mig stark och förståndig.

jag luktar chanel no 5 just nu. mammas duschcreme har exakt samma doft.
känner mig ganska lyxig när jag spelar poker och känner den lukten, hah.
ska hem till teg om ungefär en timme. ska börja packa ihop sakerna snart.

hoppas att ni mår bättre än vad jag gör!