det här visste ni inte om mig


1. det är nästan ingen som har fått hälsa på i min nya lägenhet. 
det är bara mina närmaste vänner + om jag har varit onykter och haft folk här.
försöker dock bli bättre på att bjuda hem folk. så välkommen hit allihop!

2. jag är jätterädd för fjärilar och håller alltid koll när jag är ute och går.
även på vintern. jag hatar de där jäklarna. kan börja grina om jag får en i ansiktet.

3. om jag är hemma mycket kan jag lätt förbruka 100 värmeljus i veckan.

4. jag har aldrig använt ugnen i den här lägenheten. bott här sen 2011.

5. jag sover fortfarande med nallen jag hade när jag var liten bebis i sängen.

6. 25% av alla mina böcker handlar om islam.

7. jag är slarvig som fan (fast det visste väl alla)
om jag är hemma så kan jag inte ha det städat mer än 2 dagar. max 3.
sitter nu och skriver detta för att slippa städa. sjukt dålig självdisciplin.

8. jag gillar att se på high school filmer. extremt töntiga och romantiska.

9. låten jag skäms mest för att jag gillar är amy diamond-it can only get better.

10. alla mina kompisar hatar min musiksmak för att jag lyssnar på så konstig musik,
allt från in-flames, håkan hellström, kent, broder daniel, bob dylan, hanson, rihanna.

11. jag blir ofta rastlös när jag gör något. tex spelar minigolf eller flera matcher biljard.
tycker att det är tråkigt att hålla på med en och samma sak för länge, speciellt om jag är kass.

12. jag är en riktig pojkflicka. helst går jag omkring i bekväma kläder, keps och tjocksockar.

13. jag har formats de senaste åren och blivit mycket mjukare och snällare.
trots att det hänt dåliga saker så har jag kunnat bli en helt okej bra människa.

14. jag är en skitdålig flickvän. klarar inte av att ha ett förhållande.
egentligen mår jag bäst av att vara singel men har nästan aldrig varit det.
längsta jag varit ensam är ett år, efter att det tog slut med petter 2008.

15. jag saknar fortfarande mina katter, zlatan och svampbob.
ibland börjar jag grina på kvällarna för att jag önskar att jag hade kvar dem.

16. jag skulle gå genom eld för några få personer, utan att tveka en sekund.
när jag väl älskar någon så gör jag det verkligen med hela mitt hjärta. 

17. när folk dricker öl brukar de vilja ringa till sina kompisar eller nått ragg.
jag däremot vill alltid ringa till min pappa och prata om sport efter 2-3 öl.

18. ...fast jag hatar att prata i telefon. det är sällan jag orkar svara när det ringer.
svarar ALDRIG om jag inte känner igen numret.

19. michael cera är min drömkille

20. jag är typ "naturligt hög". ser det vackra i allt och uppskattar det.
säger "åh, kolla vad fint det är" ungefär 10 gånger per dag om jag är med någon.
är även ganska märklig som person och kan skratta åt allt, hur skruvat det än är.