bleh

hej på er

det verkar som att jag har blivit magsjuk. spytt 2 gånger nu ikväll och mår inte bra alls.
mamma fick komma och hämta mig för att jag kände mig så ynklig, så nu ligger jag i hennes soffa.
orkar inte se på tv eller göra något på datorn, tänkte bara fixa lite saker innan jag lägger mig och sover.
tur att man har mammor ibland. när man inte orkar göra någonting och när det är synd om en, hahah.

hade en ganska bra dag och kväll igår. såg fotboll, spelade poker osv. 
det är väl kanske nån grej jag skulle vilja ändra på, önskar att jag inte hade rört telefonen.
men nu har jag ju fått reda på hur det ligger till med vissa saker iallafall, det behövs ju.

sov så gott och hoppas att ni mår mycket bättre än vad jag gör..


ska gosa ner mig med den här hårbollen och sova lite nu.
håll tummarna för att jag vaknar upp och är FRISK imorgon.
orkar inte vara sjuk igen, hela sommaren/hösten har bestått av sjukdom känns det som?!