rätt åt mig!

det är lite halvjobbigt att inse att man varken är speciellt intelligent eller språkligt begåvad. hahah, speciellt när man alltid har tyckt om att uttrycka sig genom text/diskussion. nåväl, här får ni ett par smakprov på meningar som kommer ur min mun aaaalldeles för ofta:

1. fan vad nice
2. fan vad sjukt
3. meeen gud
4. men så jävulskt

får börja slipa lite på det där, vad kan man börja säga istället? kan ju inte påstå att jag kände mig nöjd när jag kom fram till det alldeles nyss. och jag som har klagat på alla kids som inte lär sig bra svenska... man ska inte kasta sten i glashus.


- kors i taket, det låter ju alldeles förträffligt
- lite väl abnormt, kan jag tycka!
- det låter inte rimligt 
- herre, giv mig styrka!

hjälp mig, jag har tappat bort mina ord.
de måste hittas igen för annars dör jag.

mvh

en tjej som måste sluta låta som en mellanstadieelev
och utveckla sitt fula språk

PS. igår skrev jag "var det han som SKJÖT henne?" SKJÖT?!