inte gladast på jorden


finns så många personer där ute som verkligen är helt fel för en.
man vet inte om det från början, dum som man är, utan tror att de är bäst i världen.
med tiden inser man att de inte bryr sig. att de inte förstår sig på en. att de inte ens försöker.
sen ibland lär man känna människor fastän man redan vet allt det här. man vet att de är egoister,
man vet att de ljuger, låtsas, är dryga och att de inte alls passar in i ens liv. ändå går man dit.

jag är så jävla less och sur just nu.
har varit och köpt massa grejer som jag kan pyssla med ikväll
(om jag inte väljer att umgås med någon kompis, just nu är jag dock för irriterad)

nåja, jag är iallafall glad över mina vänner från bygdeå <3, mina vänner från vågen,
min familj, de nya personerna jag lärt känna som faktiskt är bra och de fina som flyttat.
kanske vågar även jag ta steget och dra snart. eller så blir jag kvar i den här skitjävlastan.

<3

2013-10-05 - 19:35:53