ensam är needy

oj, vad jag har skrivit mycket saker på internet under dagarna jag mått lite sämre.
jag antar att det är för att jag har känt mig ensam och velat söka kontakt med folk?

ligger i soffan nu. haft en riktigt, riktigt tuff dag. fått pröva min styrka ordentligt.
och vet ni? jag lyckades. jag är alldeles lugn och rofylld. det tackar jag ett telefonsamtal för.
det är tråkigt att jag på något sätt måste söka hjälp hos andra, jag vill kunna på egen hand.
men det är ju bra att det alltid finns hjälp att tillgå nu såhär när man lär sig stå på egna ben igen.

är jättetrött. har de senaste timmarna engagerat mig som tusan i ett projekt jag håller på med.
måste fixa fram en mus snart så att jag kan göra det till verklighet, just nu skissar jag för hand.
innan jag lägger mig ska jag söka lite inspirationsbilder på internet och få i mig någon mat.

sov gott.