cash in my pocket



går och väntar på ett mail...
det pirrar i magen och jag känner mig lite nervös.
det känns härligt, som att man är 14 och kär all over again.

ps. det hände en konstig sak för en stund sedan.
jag gick med i en sit & go för att jag hade tråkigt,
kände att jag ville köra nåt mer än cash game.
valde bara en s&g med rätt inköp och registrerade,
när den startade var det inte som jag hade tänkt.
jag trodde det skulle vara som vanligt, att man börjar
med 1500-2000 marker men nej, vi hade EN var.
sen gick man all in i varje hand man valde att spela.
fan att jag är så ny i spelet att jag inte ens fattar sånt här,
jag förtjänar inte att vinna något men jag är unstoppable.
det här spelet tog cirka 3 minuter och jag vann. helt lost.

nu har jag suttit och retat upp en snubbe i lite heads up.
TYVÄRR inte kevin, som jag skrev om i förra inlägget hahah.
jag undrar vafan jag ska göra när jag har den här otroliga turen?

mvh/snart rik.