4h sömn, standard

kolla vilken fin bästiz jag har!!!!!!
 
haha det här kommer låta väldigt sjukt men varje gång jag drömt
om mitt nyaste ex sen det tog slut har han sett ut som min första pojkvän.
jag har vetat att det är mitt senaste ex men de suddas som ihop till en person.
hahah, verkar som att jag glömt ur han ser ut. verkar ju jätteskumt,
speciellt om man tänker på att jag aldrig träffar min första pojkvän nu för tiden.

vaknade just upp ur en dröm om "dem"/honom som var rolig.
vi var på en båt men i två olika sällskap. satt i borden bredvid varandra.
han var på jättebra humör men verkade tycka det var jobbigt att se mig.
så när det kom ett gäng tjejer som jag kände försökte jag vara hans wingman.

skrev ett sms till honom att köra hårt och ha roligt så länge han är ung
sen hookade jag upp honom med en rolig artonåring. hahah

var på jättebra humör när jag vaknade för jag hade så kul i drömmen.
jag bodde i bygdeå, blev bjuden på champagne av jorb, dajje var på besök,
åkte på en båttur med massa gamla kollegor (som jag inte heller mött på länge)

missade tiden hos arbetsterapeuten, jag var tidsoptimist vilket jag inte brukar vara.
men jag tog ändå en promenad i regnet, köpte snus och pratade i telefon med pappa.

ikväll ska jag nog kanske träffa viktor. titta på hockey, ta en öl och softa.
fy fan vad jag hatar när det går fleeeera dagar mellan hockeymatcherna.
man börjar sakna det så snabbt när man är van att se flera gånger i veckan.

minns ni mailet jag skrev om igår? jag har ännu inte fått svar. 
hoppas verkligen att det blir läst och att jag får någon rad tillbaka, håll tummarna!