VM HH - hela huset

 

fick mail av innovationsföretaget igårkväll, roligt med ett så snabbt svar.
ska boka in ett möte men jag måste fila mer på min idé så jag har en bra presentation.
och så att jag kan svara på olika frågor, ta reda på vad man måste göra och så vidare. 
SPÄNNANDE! 

satt hemma hos mamma i pyjamas igår, tittade på idol och slöade. sen skrev tony på facebook.
jag bestämde mig för att åka ner till stan vid 22:30 - så det var bara att sminka sig och stressa.
kämpade riktigt hårt för att få med mig magda och lyckades. tror inte hon ångrar sig, vi hade kul.

någon frågade "varför måste du vara så spontan?" svaret är enligt mig självklart:
för att kvällar som dessa händer bara när man är spontan. hade så jäkla roligt.
älskar att umgås med byafolk. speciellt dessa, då jag umgåtts med dem under uppväxten.
ångrar inte att jag åkte trots att jag tvekade ganska länge innan jag bestämde mig för att fara.

ikväll orkade jag dock inte hoppa på tåget igen och festa. är riktigt slö. sitter i pyjamas (igen).
har just tittat på hockey. luleå föll på straffar. fattar inte varför klasen fick lägga så många...
han är en straffläggningsstjärna men när man missar flera i rad blir man nog ganska så psykad.
jag är riktigt imponerad av leksand som hockeystad. vilket brinnande intresse! fullsatt i hallen.