såhär vill jag se ut idag

haters

shirt, 305 SEK / jacket, 5 425 SEK / jeans, 2 290 SEK
shoes, 955 SEK / necklace, 255 SEK / necklace, 85 SEK / earrings, 53 SEK

TOMTEN! tröjan är ett måste under julgranen!
 
god morgon, det är snart många som är vakna vid det här laget.
jag har inte sovit en blund än utan bara legat och vridit mig i soffan. 

jag har funderat mycket på tiden mellan juni - mitten av november.
mardrömsmånader som jag tagit mig igenom med lite blåmärken på knäna.

men nu är de över och jag försöker att spendera så lite energi som möjligt på haters.
jag har gjort och sagt en del konstiga saker men vem bryr sig om hundra år..? ingen.
jag har gjort alldeles för många förhastade och rent korkade val under den här perioden.
men det är över nu. blåmärkena börjar blekna och jag har rensat ur min mobiltelefon...

förutom att grubbla så har jag sökt efter tavlor till min lägenhet, hittat mycket fint.
det finns en hemsida som är rena guldgruvan. kan dela med mig av den någon dag.

ska lägga mig och försöka att iallafall få 4 timmars sömn innan jag ska på vågen,
annars kommer jag däcka i soffan och sova bort dagen när jag är där. långdag imorgon.
har så svårt att komma till ro när jag drömmer så himla mycket mardrömmar just nu..

laters haters

(eller såhär:)

vinter
 
shirt, 370 SEK / jacket, 985 SEK / jeans, 640 SEK / booties, 1 250 SEK  
bag, 475 SEK / jewelry, 275 SEK / necklace, 2 770 SEK