nirvana - dumb

 oops, har glömt att skriva när jag har mått bättre såå:
HEJ, JAG MÅR INTE DÅLIGT. OROA ER INTE. JAG ÄR GLAD!
fick ett mail från en snäll person som undrade hur läget var.
sa att han läst min blogg och sett att jag haft det kämpigt.



jag tänker inte på det, att man tror att jag mår likadant när jag inte skrivit.
men jag mår mycket bättre. hade det kämpigt i några dagar men det är över nu.
det svängde ordentligt vill jag lova, haha, från riktigt dåligt till pirr i magen och lycka.

sitter hemma hos mamma på sofiehem, ska till arbetsterapeuten imorgon eftermiddag.
annars har jag haft en fullspäckad vecka och jag har gjort allt jag skulle! 
har börjat tänka nyttigare och har utmanat mig själv med en sak. heja mig.

har som inget intressant att skriva.
allt rullar på. jag spelar poker. jag tittar på family guy.
jag gör bort alla måsten. och sen gör jag vad jag vill.

PUSS