i dont care who you are but i love you

herregud vilken dag jag hade igår. först var jag superglad över duschen,
sen blev jag tvärdeppig och kände mig lite ensam så jag hörde av mig till fel person.
jag antar att det kändes som en "enkel utväg", för att vi känner varandra och varit nära.
tänkte väl mest att jag ville ha en kram, prata lite och kanske bara se på någon film eller nåt.
men istället blev det liiite konstigt, jag var jätteless för att den här personen göra vissa saker.
så jag blev irriterad och tjafsade lite sen kom mina borderline känslor och rörde om allt. 
 
MEN jag blev snabbt på bättre humör. insåg att jag inte brydde mig så mycket.
att det bara var kombinationen öl + ångest som framkallade en reaktion. 
det blev ganska kul på kvällen och jag tänkte inte mer på det där. (:


nu ska jag titta på snygga tatueringar, duscha och sen se hockey!