brunetten

 
hittade en superbra blogg igår: brunetten.se 
en tjej som är bipolär med borderline. hon skriver väldigt positivt.
det är så härligt med människor som lärt sig att se det positiva med vår "sjukdom". 

jag blev inspirerad när jag läste bloggen, fick tips av "a" (tack).
hon intervjuades i aftonbladet och där fanns bloggadressen. 

igår skrev hon "3 skitdumma saker" hon gör varje dag, småskrattade 
för att jag kände igen mig så jävla väl i många saker hon skrev. 
skönt att se att det finns likasinnade som också försöker vara positiva.

kände även igen mig i inlägget "give me five: reasons why we can't be friends"
spot on girl, den här bloggen kommer jag att fortsätta läsa på daglig basis.

ps. bilden är med för att den är snyggast på länge. den har inget med inlägget att göra

Tack snälla du! Jag kommer helt klart att kika in här hos dig också! :) kram!

2013-11-27 - 12:37:46