yesterday



hade en jättetrevlig start på gårdagen med spontanfest och sommarvärme. gick hem till boman och drack lite, dansade vals, snackade skit. fick med mig magda, var sjukt jobbigt att gå till böleäng i lite för varma kläder när det kändes som sommar i luften kan jag lova. svettades nästan ihjäl. sen gick vi (såklart) vilse också, haha. men det blev himla roligt. alltid kul att träffa nya trevliga personer. sen gick vi ut. det var helt okej, men jag skulle nog ha gått hem istället. jag tänkte inte efter och behandlade således en person illa. en person som förtjänar mycket bättre. det har löst sig nu, efter en minst sagt jobbig dag. så jag kan äntligen slappna av och slöa i soffan. nu har jag lite saker att tänka på inför framtiden, se vilka fel jag gör och sedan hitta ett sätt att förhindra att jag gör om samma misstag igen. - xo

SV: Självklart ska du få länken :D Hääär: http://www.ebay.com/itm/261212193820?var=560197747916&ssPageName=STRK:MESINDXX:IT&_trksid=p3984.m1436.l2649

2013-05-10 - 16:46:32