idag är jag ynklig



faaan, jag har fått hjärnskakning.
orkar nästan bara vara vaken 3-4 timmar åt gången.
känner mig snurrig, trött, vinglig och har ont till och från.
är väldigt öm utanpå skallen och är ansträngd i ögonen.

jag fick höra att jag måste ta det väldigt lugnt framöver, 
ligga och vila mycket. känns tråkigt när det är så fint väder.
men, det är nog bäst att lyssna på proffsen, de vet ju vad de snackar om.
kanske måste röntga huvudet, se så jag inte har fått en liten blödning. (sa de)

jag ska stanna hos mamma en extra dag. här kan jag softa på ett annat sätt.
blir bortskämd med mat, har en skön säng + någon som kan tycka synd om mig.

spenderade kvällen igår på balkongen. där är det sol hela dagen, ända till kvällen.
läste om den försvunna tjejen i boden på flashback, sitter fortfarande och gör det.
sånt där är så spännande, läskigt och obehagligt. men otroligt intressant.

dagens mål:
- köpa värktabletter
- klara av besöket hos mormor
- vila mycket, dricka mycket vatten
- träna på relationsfärdigheter