fiiiii fan

fattar inte att jag ens sätter mig och lägger ut det här inlägget på bloggen. jag klarar knappt att hålla ögonen öppna, kolla vad jag ser groggy ut, men jag kan inte heller sova för jag har för mycket huvudvärk. känns som en jäkla mardröm. det är alldeles för varmt också. men tar jag av täcket blir det för kallt. pallar inteeeee.

jag har iallafall varit hos en läkare idag och det verkade bra, som att det var en vanlig hjärnskakning bara. känns skönt att ha det kollat men nu vill jag bara att det ska gå över. och JA, jag är nog den gnälligaste personen på jorden när jag mår dåligt. önskar att någon tog hand om mig just nu (mamma sover, haha) <3

skrämde nog upp både pappa och david idag när jag mådde så himla dåligt. mamma blev nog också lite orolig när jag väl fick tag på henne. höll på att tuppa av inne på ålidhem centrum, blev tvungen att sätta mig ner en stund. det blev 50 minuter, satt och yrade, grät och försökte ringa till folk som inte svarade. inte en person kom under de 50 minuterna fram till mig och frågade om jag behövde hjälp fastän man tydligt måste ha sett att jag var sjuk. svensk iskyla? eller nej, det är nog bara för att det är i stan. hade det  hänt i en liten by så hade nån ryckt in direkt.

nu ska jag sluta skriva, smattrandet gör ont i skallen och jag orkar inte stirra på dataskärmen. puss på er!