åldersnoja och värmeslag



imorgon blir jag gammal....

nu är jag hos mamma igen. nej, har inte flyttat hit - sover här varje tisdag för att ta mig till gruppen. jag sitter inne just nu, har druckit kaffe och ska snart klä av mig och sätta mig på balkongen. det är så sjuuuuukt varmt, sommaren har verkligen kommit på riktigt. så härligt! njuter varje minut av solen. hoppas det är fint väder imorgon så vi kan äta middag på en uteservering och fira att jag blir en gammal tant.

angående gårdagen... jag skrev ju ett väldigt ärligt inlägg. jag mådde inte så bra, satt och rannsakade mig själv och funderade på vad som är viktigt i livet. det resulterade i en rörig text från hjärtat. blev lite deppig så jag stängde av telefonen och sov en stund mitt på dagen. idag känns det dock bättre, tack och lov. men jag är trött på alla dessa mardrömmar jag har. drömmer mycket om döden, om m som försvann och om falska relationer.
 
dagens tips: glöm inte att kompromissa och ta andra på allvar. man måste inte alltid vara egoistisk. välj noga vad ni prioriterar.