awkward


Börjat se en ny serie.
Ska tydligen vara som en låååång high school film..
Passar perfekt när man bara vill titta på något lättsamt. 
(Har sett fem avsnitt, mi lajki)

Är hos mamma, som alltid på tisdagar. Gick och la mig ovanligt tidigt ikväll. Har som en sorts rastlöshet i kroppen just nu så jag får väl ta några pills och slappna av. Men jag har dåligt samvete för att jag har dörren till sovrummet stängd. Katten Gurra (som är dunderkär i mig och helst vill vara uppi mig dygnet runt) står och skriker utanför och mitt hjärta spricker lite. Men jag ska sova lika naken som jag föddes och vill helst göra det ostört. Det måste han ju förstå?

Imorgon är början på slutet. Näst sista 'dbt'dagen på fem veckor. FEM långa veckor. Det känns ofattbart. Jag har liksom varit där 3 gånger i veckan sen i september. Kommer att sakna dem galet mycket och säkert tycka att det är tungt utan dem. Jag fick låna med mig en bok hem, som är full av bra texter och övningsuppgifter. Så har jag något att falla tillbaka till.