älskar, älskar inte, älskar

 
hellu. god morgon världen.

jag lyckades stiga upp klockan åtta, heja mig! 
har just kommit tillbaka från samtal + fika med susanne.
riktigt mysigt. blir tråkigt att inte ses på fem veckor. men det får gå.

pratade i telefon med en underbar person igår.
hon hjälpte mig så enormt mycket med allt hon sa.
kanske kan jag försöka släppa det här nu. ansvaret.
måste inse att jag inte har några plikter what so ever.

är riktigt trött idag. tog lite pills för att kunna somna igår.
det är jobbigt att jag inte fick tillräckligt många timmars sömn,
kanske måste jag ta en powernap (tills mamma kommer hem)

slut snus har jag också. har försökt få tag på mamma via sms
och facebook, frågat om jag kan få köpa en dosa av henne
- men hon svarar inte. så jag håller på att gå i taket av snussug.

det är mycket jag är sugen på just nu.
vissa saker bättre än de andra. (:
skulle vara så nice om jag fick allt, haha.

jag har, i flera veckor, tänkt skriva en "önskelista".
saker som jag vill köpa och som jag måste prioritera:

- en plattång
- en golvfläkt
- en kompaktkamera
- ögonfransförlängning
- en matta
- en ny säng
- ett till täcke
- ett par vita skor
- en lila lakers keps