och jag ska skriva det på armen

hur skulle nån kunna sätta kedjor på en hurricane?
visst känns det fint att vara vid liv en dag till?

håkan hellström. cigaretter inomhus. en iskall sporadisk folköl.
godis till ett värde av 200 kronor. tillsammans med min herrn i huset.
jag bor ju inte hos honom men det känns som ett extrahem, är oftast här.
jag vill inte sitta och skriva om det här och nu, bara en flyktig tanke.

det jag älskar mest i detta grådassiga liv är att känna sig fri.
köra sin egen grej, softa, lära sig den hårda vägen, läsa tusen böcker,
sätta upp miljontals personliga saker som kanske bara jag gillar.

jag är en stor personlighet när det kommer till sådant.
design, bilder, poesi, rytm. musik. text. personliga hopfix.
min bokhylla består av två vägghyllor uppstaplade på böcker.
det är inte snyggt. det är inte tänkt, men jag har ingen som hjälper mig.

jag skulle vilja kalla mig själv för en självständig morsgris.
jag vet att jag klarar av att vandra den här vägen ensam.
men om jag snubblar någonstans på vägen vänder jag mig till mami.

ikväll har jag kommit på vad jag ska tauera in för text faktiskt!
måste börja kolla runt lite bland tatuerare i umeå, finns nog många "privata".
jag är så jäkla taggad. det här året har varit det kämpigaste och mest
förvirrande någonsin. därför passar det in att skriva exakt det jag har valt.
jag kommer aldrig glömma hösten - 12 - våren  13. jag har fått en ny trygghet.
det ska förevigas. för det här är något jag aldrig kommer att glömma. *love*

har pratat med mina fina kompisar idag också,
det var mysigt att höra deras röster. jag har som dragit mig undan.
men jag är på uppgång, jag är back on track igen. 

mycket tack vare att jag träffat några andra
förutom de gamla vanliga, mor och david.
jag känner att jag vill bli mer social igen.

 
körde pokerturnering idag och kom faktiskt in the money.
plats 34 av typ 400 och jag vann 350 kr! skitroligt!!