happ, då blev det så ändå

jaha, nu ligger man inne på sjukhuset.
ganska skönt ändå, draperier runt sängen.
höj- och sänkbar säng. dator, massa godis.
sen är det ju såklart jobbigt att jag har ont men.

är helt slut efter den här dagen. och gårdagen.
igår blev det en massa strul när jag skulle till david,
jag hade lite saker att prata om men han var inte in the mood.
så vi softade bara, kommer knappt ihåg vad vi pysslade med.

men IMORSE, gaddämit.
vaknade tidigt, ringde vårdcentralen, fick en snabb tid.
cyklade (med magont), fick en remiss till kirurgen.
det tar ju alltid så lång tid att vänta också så jag ska inte klaga,
gick ändå snabbare än det brukar göra när man uppsöker sjukvården.

mamma har varit här, hon är så fin. suttit här fastän jag varit tråkig.
sovit och varit slö och röntgats och blivit sönderstucken.
sen åkte hon och hämtade min dator så jag har nåt att göra.
när hon for frågade jag om hon kunde köpa lite godis, vad gör hon?
kommer hit med ETT JÄKLA KILO godis. haha, hon är så söt.
vill verkligen skämma bort mig när jag är sjuk.

må ganska bra. så länge jag ligger stilla.
så ni behöver inte oroa er för mig. (:

puss