FU, blindtarmen


såhär glad är jag tyvärr inte idag. är inte på dåligt humör eller så utan har så ont i magen.
ringde sjukvårdsupplysningen så jag vet var jag ska vända mig. hon trodde det var blindtarmen.

FAN om det är det. jag hatar att ligga på sjukhus (gjort det 2 x 1 vecka)
visst det är ju skönt att få smärtstillande och uppassning och man får ha dator.
men jag vet inte, jag känner mig typ inlåst och har så mycket annat just nu.

mår lite bättre idag jämfört med i onsdags då jag skrek till vid varje rörelse.
men jag går typ dubbelvikt och vill gärna dra upp höger knä så att magen skrynklas ihop.
 
NÅJA. jag ska åka in lite senare ikväll om jag börjar må sämre än såhär.
nu har jag tagit en alvedon och känner att smärtan lättat lite lite men,
jag har fortfarande dålig aptit och är lite illamående. fuck my life!