you are my sunshine


 
Min bästis har VÄRLDENS sötaste dotter. Tänk att man kan tycka om en sån liten människa så här mycket.
Har hälsat på dem en stund ikväll. Det var jättemysigt. Har varit ifrån mina favorittjejer alldeles för länge.

Imorgon ska jag ta en lång promenad. Hoppas att det inte är lika halkigt som idag. Jag måste röra mig.
Jag mår verkligen dåligt av att ha gått upp i vikt. Funderar på att sluta med medicinen för att tappa den.
Jag ska prata med Emma om det imorgon när vi ses. Höra lite vad hon tycker om det. Tror jag vet svaret.

Har ju börjat träna lite iallafall. Det känns riktigt skönt. Fick lite tips av folket på vågen, haha.
Jag fick dem alla att träna innan lunchen. Innan vi dog av skratt och fick en massa magmuskler av det.

Nu ska jag gosa ner mig i sängen och titta på the Carrie Diaries. PUSS.

sv: tack så mycket fina du! :3
Kramar Louise Nosebleed!

2013-12-17 - 14:10:46