Och vet du, idag gillar jag fjärilar

 
Idag har jag gjort en massa duktiga saker. Varit på möte på vågen. Betalat räkningar.
Läst i en av pokerböckerna. Fyllt i papper. Planerat helgen lite löst. (!) Och hållit mig vaken.
Som ni vet så har jag ju jättekass dygnsrytm just nu. Sov från 17 igår till 01 imorse. Framsteg, men.
Jag vill inget hellre än att sluta mina gröngråa ögon och glida in i sömnen igen just nu. Men det är hockey!

Viktig vecka för mitt kära Luleå, som måste skärpa till sig rejält. Jag hoppas verkligen på vinst ikväll.
Har blivit så bortskämd de senaste säsongerna så man blir besviken då de inte ligger etta eller tvåa.
Men vad som än händer kommer jag alltid heja på dem. In sickness and in health. In good times and in bad.

Nu ska jag fördriva lite tid innan hockeyn.
PS. Jag längtar lite efter dig. Hihi.