Och dagen började på ett trevligt sätt


Hahah, vilken start på veckan. Jag, Ewelina, S och H har haft jävligt roligt kan jag berätta!
Det började med att vi överhörde ett telefonsamtal "om jag väljer grupp sex..." Sen spårade det.
Vi har pratat om juckande hundar, att leka med killar, sexdrömmar och allt annat märkligt.
Vi har även dansat till Mora Träsk - HonkyTonk. Iallafall jag och S. Men blev störda av en söt kille.
Det är så typiskt mig att fula mig vid helt fel tillfällen, haha. Men det är det som är charmen med mig.

Efter det så gick jag hem... Eller gick och gick... halkade omkring. Hatar det här vädret.
Jag är inte gjord för dessa dagar. Jag är alldeles för klumpig. Men jag höll mig på benen.
Men blev dyngsur om fötterna och byxorna av allt jäkla regnande och alla djupa vattenpölar.

Ikväll ska jag till Erika. Gud vad jag saknar henne och Ayla. 
Ska hämta ut ett paket till mamma på Ica också. Hihihi, fick det supersnabbt.

Hoppas att ni får en superdag! Puss