Känn ingen sorg för mig Göteborg


Ligger i sängen och myser. Har just tittat på Paradise Hotel.
Haha, att det kan vara så underhållande att titta på såna program.
 Det enda jag ser på TV är PH och Vem vet mest. Ganska olika program.
Men, jag är sån att jag njuter av förnedringstv. Tycker det är roligt och pinsamt.

Jag gillar Aina och Paulina mest.
Har läst Ainas blogg nu i efterhand och hon verkar vara hur skön som helst.
Hon tar sina haters med en klackspark och låter all kritik rinna av henne.
Hon verkar ha riktigt bra självkänsla och jag tycker att hon är vettigast i huset.

Nog om Paradise Hotel.

Min kusin säljer biljetter till Håkan. JAG HOPPAS ATT JAG KAN FARA.
Jag har ju sökt biljetter hur länge som helst. Men hade tappat hoppet.
Därför har jag inte nog mycket pengar men jag vill verkligen fara.
Det är om två dagar så det blir ju svårt. Jag önskar att det kunde lösa sig.

Nu ska jag krama kudden. Tidig morgon väntar.
Godnatt, lovers.