lina vs världen 1-0



som ni säkert märkt har jag haft en extremt jobbig sommar.
nu har allting dragit igång igen och jag mår mycket bättre.

jag har städat, färgat håret, hälsat på kottens lilla dotter,
varit ensam hemma för första gången på väldigt länge,
ätit bra, sovit sisådär men det tar sig. jag är starkare igen.

okej, som ni ser så har jag 4 nallar i sängen när jag ska sova.
men jag har inte haft så mycket oro eller ångest. det känns så skönt.

umgåtts lite med kompisar också, vilket jag inte gjort på hela sommaren.
nästa vecka ska jag träffa en av de bästa, magda. det var hundra år sen.

det enda jag måste tänka på är att vara försiktig.
inte ta dåliga beslut bara för att det är det enklaste.
hålla mig i skinnet och göra kreativa saker!

det har blivit lite väl mycket urspårning i sommar.

PUSS!

Skönt att höra att du börjar känna dig bättre!

2013-08-22 - 22:07:49