it's friday i'm in love

nu har jag nog hittat min framtida frisyr! det blir att ändra både längden och färgen. kommer inte lägga ut en bild än, får se om jag gör det alls innan jag fixat till det. kanske får bli en överraskning. det var en riktigt fräsch och somrig frisyr. är otroligt spänd över färgen också. ska bli så kul med förändring. jag har nästan alltid haft samma frisyr (som min bff så vänligt påpekade i somras. varpå jag klippte av hälften haha)
 
sitter och äter lite yoghurt med blåbär och hallon, pallar inte att äta någon "riktig" mat idag. har mått så himla illa sen jag kom hem från ålidhem. lyckades dock ta mig iväg till mormor för att fira hennes födelsedag. tänk att hon är 78 år, det känns helt otroligt. vi hade det bara mysigt och jag bröt inte mot godisförbudet! valde att inte fika, lämnade bara en massa gofika till henne som hon kan äta ikväll. 

nu måste jag rappa på, ska snart gå och träffa david. ska hinne torka håret, klä på mig och sminka mig medan han tar en dusch! hoppas att en promenad gör att illamåendet försvinner helt. jag vill ha en najsig kväll. skulle verkligen behöva det. har haft lite saker i skallen de senaste 3 dagarna och jag är så less på det!

ha en skön helg! puss