heart-shaped box

Tumblr_ml4jyrufeu1snpocho1_500_large

jag är fortfarande stirrig och rastlös. har ännu inte lyckats bli av med chocken. vi pratade lite om det i gruppen idag, det är svårt för jag har inte riktigt förstått att hon inte finns mer. (jag tror att jag kommer att intala mig att hon flyttat. att det är därför hon inte kommer fler gånger. döden är så otäck och jag är så otrygg. och hon var så ung) vi avslutade tidigare idag och bestämde oss för att ha en friluftsdag på måndag. fara ut till havet och grilla. vi kan behöva något lättsamt efter att detta har hänt.

förutom det så har veckan varit bra. lång. men bra. jag har varit mycket med david, pratat i telefon med mamma och pappa varje dag. har sökt mig till människor på ett helt annat sätt än jag brukar. i vanliga fall vill jag gärna vara ensam. men nu känns det skönt att ha folk omkring mig hela tiden.

min helg kommer gå i hockeyns tecken. jag ska heja fram luleå både på lördag och söndag. har längtat efter det hela veckan. kan inte förstå att luleå äntligen är i SM final. och mot saik. galet spännande. kommer stänga ner min facebook, låsa dörren, dra ner rullgardinen och gömma mig i ett år ifall skellefteå vinner. om luleå vinner däremot så kommer jag vara den värsta tänkbara vinnaren och leva på det hur länge som helst.

Ja, det är tufft när sånt händer :/ men jag vet ju att du är stark så du fixar det. Bra att du söker dej till människor du känner dej trygg med i stället för att stänga in dej i din lägenhet!

håller också tummarna för LHF

2013-04-13 - 11:12:08