hoppas du mår bättre

 
jaha, nu loggar man in här och hoppas på svar från "anonym", har inte så mycket kul som händer i vardagen annars.
eller nu överdrev jag. det händer alltid en jäkla massa saker i mitt borderlineadhdimpulsiva liv.
men inget svar, hon kanske nöjde sig med att ge mig en oneliner. hoppas det känns bättre för henne nu.

hahah, i helgen umgicks jag med en kompis. vi hade småtråkigt så han skrev till en kille på min facebook.

det hela spårade lite och sen så tyckte vi det var kul att driva eftersom de (han var med 2 andra) fattade att jag drev.
det startade med den klassiska "ligga?". till någon jag knappt sagt 10 ord till i hela mitt liv haha.
tyvärr verkade någon ta det hela lite för allvarligt och skrev en arg kommentar på min blogg. flååt!

imorse vaknade jag med ett stort leende på läpparna. andra gången på en vecka.
solen sken och jag skuttade upp från sängen. det händer inte ofta på jägarvägen 7.
åkte med ewe till vågen. satt och löste lite korsord, drack kaffe och pysslade nån timme.
sen hände nåt och jag blev lite... orolig. fick en isklump i magen och fick svårt att andas.
det känns dock bättre nu när jag kommit hem. såg att jag inte hade något mer inbokat idag.
SKÖNT, hade inte orkat med den jag ska träffa imorgon när jag är på det här humöret.
men nu har jag gosat till det i soffan med täcke, katt och hög peppmusik i hörlurarna.

har gjort en STOR lista som jag ska hänga upp på väggen bredvid soffan. (där bruno inte vill fastna).
ska börja se om desperate housewives för tredje gången. haha, åh vad jag älskar gabbiiiiiiiiiiii.